Och så var det igång....

Ja, idag så pratade Kuratorn med mej, hon kom springandes (bokstavligen asså xD) efter mej.
Hon  berättade att hon oxå hadde sätt min arm. Så nu kommer hon dra in sociala och ajg kommer få anmärknigar resten av livet. Jag berättade allt för henne och då sa hon att det var värre än hon trodde.
Ja, men det kanske blir bättre sen, jag menar värre kan det ju inte bli...
Jag önskar bara att jag har någon som är i min ålder, som jag litar på, som även är längre än mej (kankse låter konstigt) fanns där för mej, med nå 'problem' oxå som man kan prata med. Spelar ingen roll om det är en över internet, över brev eller genom skolan bara det är någon.
komentera gärna om du känner som jag,

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0