=O jävla skit

i typ tisdags hade jag t-shirt på mej, kan ju fan inte gå hela tiden med långa armar, så jag sminkade över dem nästan läkta såren, men Eva såg ju dom (skrev ju det förut) och i går så satt pappa och jag och pratade och sen helt plöttsligt så går han in på Toa och ropar ut till mej "Kuraton ska prata med dej i morgon för att du hade typ skrap sår på armen som ser ut som skär sår." Bra sätt att avsluta dagen på -.-
Kunde han inte säga det rakt till mej? Är han så feg?

Snart skiter jag i det här.

Fick en fråga av Elise förut: "på en skala 1-10(våran skala är avig så 10 är sämst) hur mår du egentligen?"
Jag sa just då att jag mådde 8.5
Igår frågade hon mej igen och då sa jag 9, men förut frågade hon också:"Vad gör du när du mår en 10:a"
Jag svarade utan att tveka att det var då jag försöker ta livet av mej.

Ja, nu är det morgon då, efter en javla piss natt,
Ska ha idrotts prov direkt på¨morgonen, som jag inte har övat till men det är skit samma.
Sen så ska ju då Kuraton prata med mej, jag tycker faktist synd om henne för snart får jag ett utbrott.
Men det kanske inte är så bra för då får jag höra hennes långa föreläsningar om att hon har en skylldighet till att prata med mej, om att hon kan göra allting bättre.
GÖRA ALLTING BÄTTRE, är hon en trollkar eller? Ingen kan göra det bättre genom att prata om det, Eller jo Mamma o Pappa kan det, men ni läste ju hur modig min pappa va, och det enda min mamma gör är att lyfta telefonen och ringer en kompis till henne och berättar allt om vad jag sagt och gjort och hur mina ärr är plaserade.

Nej nu måste jag göra mej i ordning sitter fan i pyjamas fortfarande. Men Men jag kommer typ få damp idag så akta er, ingen kan nog få mej på bra humör, men men skit samma,
Ha En Bra Dag!!

//Carro


Kommentarer
Postat av: Josefin

Va faan Carro, ta inte livet av dig. Det blir så jobbigt då. Se fram emot vuxen livet när du fyller 18 och kan flytta vart-faan du vill och skita i allt.
Jag tänkte åka ivär ett år efter gymnasiet och förstöra några ungar genom att vara au-pair.

2008-02-21 @ 22:33:10
URL: http://dech.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0