Nervös :s

Okej det är söndag kväll och jag håller på att kolapsa. Jag klarar inte av att tänka på vad som kommer hönda i morgon just därför måste jag skriva om det.

I morgon så ska våran skol kyrator ringa socialen och å dom att prata med mej och min sitvation. Juste man kanske ska skriva om sitvationen först.

Just nu bor jag i vardags rummet hos min pappa som har fått låna lägenheten av min farbror Mikael, för att han är på semäster. Men nu den 1 mars så kommer Micke till baka och både pappa och jag måste flytta.
Pappa har massa skulder så han kan inte ta ett lån och köpa en lägenhet. Han har två jobb för att kundna betala räkningarna.
När micke kommer tillbaka så får pappa bo hos min andra farbror Niklas, men jag får inte plats där så jag ringde mamma och frågade om jag fick bo hos henne men då sa hon " Det är så trångt, så då måste ju jag sova på soffan, men jag får tänka på det så ringer jag dej sen"

Ärligt vet jag inte vad jag ska ta mej till, men det kanske blir bättre sen. Min mamma kanske fattar hur det hon säger skadar mej. Men ärligt tvivlar jag på det, men det märker vi i morgon vad som händer, hoppas bara det går bra.

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0