Inte nu!!!! :'(

Varför ska det hända just nu för?!

Jag kan inte skära eller nå, för då kommer Bup o soc bli sura, så ja, det enda jag kan göra är att skriva sång texter, så jag komemr få massa ju, eller så kanske jag ska plugga lite men det har jag inte ro till.
Snälla finns det ingen där ute som kan prat med mej.

Nån som kan fixa fest, så jag får nå annat att tänka på.

Blev 'dumpad' ner tryckt av killen jag gillar, pappa vägrar att prata med mej om vad kuratorn sa till han om mej, mamma vägrar prata med mej alls, Eva är bara jobbig, för att hon pratar hela tiden om hur säta killarna på tv är (får mej bara att tänka på Paul)
Sen, aa jag vet inte vad jag ska gör längre.

OCH JA!!!
jag vet att jag gnäller i min blogg, men va fan, jag måste få ut det nån stans,

Jag orkar bara inte med detta längre, mamma ljuger men hon verkar inte fatta att det bara blir värre och värre då.

Jag skiter i det här nu, kommer aldrig vilja prata med pappa fören han öppnar upp sej och säger vad han verkligen tycker, men han verkar vara för feg för att säga det. Han tänkte säga det i mobilen men jag vägrade lyssna fö ag tyckte att han skulle våga säge det direkt till mej, men så feg som han är så gjrde han aldrig det, han bara skackade bort det och sen va det ingenting mer med det

Just nu vill jag bara ha ett musik pogram så jag kan fixa musik till mina texter, sjunga och klippa ihop.
Sen kan jag sitta och lyssna på det hela tiden, spela dom så mycket jag bara kan.

Men men venne vad jag ska  göra nu kanske sätta mej ner och bara böra skriva

Om ni vill läsa vad jag skriver för dikter så gå in på crazy_carro13 på dikta.se
Eller om ni vill läsa mina texter så gå in på saybyebye på dikta.se

Aja har det bra!

//Carro

Kommentarer
Postat av: louise

svar; vad gillar du för musik dah? :)

2008-02-25 @ 16:44:28
URL: http://tokiohotel93.blogg.se
Postat av: louise

svar; jag gillar oxxxå dom^^

ja e oxxxå medlem på okej, jag heter -schrei- där :)

2008-02-25 @ 21:06:45
URL: http://tokiohotel93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0