Bisexuell

Varje dag får jag höra hur ni säger "jävla bög" och "Hon är konstig, hon måste va lesbisk" till och med mina "vänner" och föräldrar som vet om att jag är bisexuell går runt och säger det. Jag menar vad är det för fel på att vara nå annaat än straight.

När vi sitter i skolan så kommer det från er att nån är en skit bög eller nå, fattar inte ni att det är jobbigt för mej att höra?!

Min mamma tog det skit hårt när jag sa att jag var Bi, hon sa att jag var konstig och att jag inte känndes som hennes dotter längre. Pappa vet jag inte ens om han kommer ihåg att jag är det.

I går när vi kollade på Melodifestivalen så sa pappa helt plöttsligt; "kolla hur han står, va fan han måste ju vara bög" Och just det "fan han måste ju vara bög" säger han nästan varje dag, minst varannan dag. Lika jobbigt varje gång.

Är det verkligen så fel att vara annorlunda? Jag menar jag är inte ensam med att vara bi, lebb eller bög. Det finns fler där ute envad du tror.

Jag är 15 år och jag berättade för mina föräldrar för ett år sedan att jag var Bisexuell, känndes jätte skönt att få det ut sej, men två dagar senare så gick mamma och jag i stan och det enda hon snackade om va killar. "kolla in den killen var inte han snygg" Kolla han där borta, skit het ju och ser ut att vara i din ålder"

Snälla, det kanske verkar som om det enda jag gör på denna blogg är att gnäller, men det finns inte så roliga saker i mitt liv.

Varje natt så drömmer jag om att ha en flickvänn (killarna har jag gett upp med) Eller så drömmer jag om att jag tar en kniv skär upp båda armarna och hallsen, ibland står jag på en bro och hoppar och i bland på perongen och väntar på nästa tåg.

Just nu är min högsta dröm att få dom runt om kring mej att förstå den riktiga jag,
Men en stark dröm jag har är även att bara släppa taget och dra.

//Carro

Kommentarer
Postat av: Sandra

caroline, du måste försöka se det positiva ibland också. det inget om du "gnäller" i bloggen, du får skriv va du vill. ibland känns det bättre när man skriver om sina problem me. allt kommer bli bra för dig me, håll ut bara =)

2008-02-18 @ 21:05:54
URL: http://snra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0