Jag fattar inte ^o) ??

jag fattar inte att jag kan sakna dej så mycket.
Det var bara en vecka sen som skolan slutade och jag sist såg dej, men det känns som månader.

Jag kan inte fatta det.
Vi är Bara vänner, sorligt nog, men jag saknar dej så!

Jag vet inte vad jag ska göra utan dej, det är så tråkigt att inte ha dej bredvid mej, det finns då inget att göra och jag är rastlös.

Men problemet är, när jag är med dej finns det så mycket jag vill göra, men som jag inte kan göra då du har Han vid din sida.

Snart är det nyår och vid tolv slaget ska man ha nån att kyssa, men kommer stå där med dej och veta att jag inte kan kyssa dej för han är fortfarande med dej :/ </3

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag fattar inte att jag är i denna sittsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0