Fy fan vilken morgon :(:o

jag vet knappt hur det blev så här
Jag vet bara att jag inte orkar mer, jag har kämpat som fan för att hålla humöret uppe, men nu klarar jag inte av det mer, jag är tillbaka på ruta ett.

I går så tog jag cigg av Eva för jag fick panik att mina var slut och att jag inte hade pengar.
Så i morse så kom hon till mej och berättade att hon visste att det var jag och att hon viste sen en tid till baka att jag röker, Inget fel att hon då skällde på mej, men en tid till baka, det betyder att pappa borde vetat det med,men han har då inte skällt på mej.! det stör mej som fan, Eva, Min plast mamma ska inte behöva göra det utan det är pappas jobb.
Jag är helt krossad just nu,jag orkar inte med nånting, jag sa inte ens nå när hon skällde på mej, jag stod bara stum och kollade på henne.

Cigg gör  dej till en du inte är, jag menar jag skulle inte ta cigg eller så i vanliga fall, så va fan,hur gick detta till? Jag måste verkligen sluta röka nu,innan det här går mer åt helvete än det redan gjort.!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0