Fan orkar inte, kukhuvud osså!!

jag har fett tråkigt så det är inte sant, xD
Ska duscha så fort eva kommer ut där ifrån, sen ska jag plugga massa matte och vika tvätt, kul som fan *NOT*

Sen måste jag klippa till mitt engelska arbete som ska få respons i morgon,

Och sen vid typ 3 i natt när jag är klar med allt så ska jag sova i typ 3 timmar och sen ska jag upp till fitt skolan -.-

Jag orkar fy fan ingenting idag, jag har inga cigg och jag kommer inte ha det i morgon heller, hur fan ska jag orka en redovisningen, en respons och sen ett samtal med gymnasie snubben, utan en enda cigg :O min värld kommer gå under allvarligt.

Och ja Danne jag vet att jag måste sluta, men det är fan inte ny år en, ska försöka att ha ett rökfritt 2009 men jag venne om jag kommer klara det nu, med allt som håller på hemma som jag inte ens orkar skriva om då alla bara börjar gnälla på mej för att jag gnäller om att jag mår dåligt O.o

Skit samma,

Danne berättade för Linn att jag tror att jag gillar Simon och hon fick typ värsta spelet :p och skickade långa mailet om att hon inte vill att jag ska bli sårad och massa sånt, men jag orkar inte med kärlek endå så, så ta det lungt lilla Linn för jag ska bli flört player och skita i kärlek :o verkar så mycket enklare,

Nej men nu är duschen ledig så ska börja med min lilla lista:

1: duscha
2. tvätta nacken och min läpp
3, plugga matte
4, fixa de andra skol sakerna
5 packa för imorgon
6 vika tvätt
7 borsta tänderna :D
8 sova wiiiiiie Äntligen

GOD NATT människor :D:D:D <<333<<334


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0