Vattenkrig på balkong och kind!

I natt vid 2 tiden hade pappa och jag vattenkrig på våran balkong.
Jag skulle berätta för han om en massa saker, men han kunde inte bli allvarlig, så jag blev sur och hällde mitt drick vatten på han.
Då tog han den från mej och hälde ut resten på mej.
Jag gick då in igen och fyllde på den med isvatten, när jag kom ut igen kollade han på mej, och för att han inte skulle fatta nå så drack jag lite. Då kollade han bort och då gick jag fram och vände upp och ner på flaskan och hälde ut det is kalla vattnet över hans huvud xD
Då gick han in och fyllde ett glas med vatten och gjorde samma sak på mej xD
Kul var det iaf.

Idag, så svarade My och hon kan nog inte följa med på Pride, hade redan gråtit massa annars skulle jag gråttit mej torr när hon sa det. :'( </3

Pratade med min mamma nyss också och hon och jag är sams nu, vet inte om jag ska ta det på allvar eller om det bara håller i en vecka som det alltid gör när vi blir sams, jag venne, men just nu vill jag bara hålla kvar det så så länge som möjligt, bli sams med alla.

Danne, snälla fölåt mej för allt,
Jag vill inte vara osams med dej,
När du sa att du inte skulle prata med mej mer, va det precis som om nån kom och högg av mej min högra hand.
Du är min bror, du är min bästa vän
Snälla förlåt mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0