samtal idag -.-

Nu kom jag hem från att ha varit på utvecklings samtal.

Det gick ganska bra, jag menar dom ändrade inget av det jag skrivit hemma, men Eva snackade en massa om hur jag mår om att jag måste vara positiv och massa sånt, så skönt att slippa henne nu för att hon vet för mycket om mej, hon vet mer om mej än vad jag gör, och det är bara jobbigt!


Jag kan berätta att jag har bara slappat hela dagen, är förbannad på Jenny för hon använder mina saker utan att fråga och sist hade hon av min stereo antenn, så jag vill inte låna ut nå till henne längre.


Nu har jag hittat vad jag ska göra i svenska så jag ska faktiskt renskriva och försöka plugga i morgon, så jag gör klart det steget innan skolan börjar på riktigt. Så jag bara kan redovisa det och skita i resten.


Aa, det är typ det enda jag har att säga,


Ikväll är det Project runway final, men jag vet att den jag hejade på vinner, söta Christian


Kan även tillägga att jag inte får nån skjuss av pappa i morgon så jag måste åka buss till skolan och den går tio över 7 -.-
och då är jag i skolan yio i 9 :p

Aja god natt folket.


Ha det bättre än jag.


xXx

//Carry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0