Orkar ni inte höra gnäll? läs då inte!!!

okej jag bor i vardags rummet som ni kankse vet.

Jag kan inte kolla på porr om jag vill det.
Jag kan inte ha sex om jag vill de.
Mina vänner bor 2 timmar bort!
Jag kan inte duscha och sen gå till min säng i bara underkläder, nej för då sitter jen's kompisar i soffan!
Jag har inget eget rum så jag kan inte spela hög musik.
Jag kan inte göra massa hemlisar,
Jag kan inte gå och lägga mej när jag vill, nej för Jen ska kolla på film till 3 på natten.
Jag kan inte sova på helgerna/loven, nej för nån smäller och dundrar i hallen och köket på natten och morgonen.
Jag kan inte göra nånting!!!!


Jag hatar det hära, jag fattar inte, Varför ska just jag åka 1,5 timme till skolan varje morgon medan jen har fem minuter till sin!!
Vi snackar om att flytta, Hurra tänker jag då, jag hoppas på att vi skulle flytta LITE närmare min skola i alla fall, men nej vart ska vi flytta?
Jo mitt emot Jen's skola!!! Kan ni fatta, ännu nermare för henne och ännu längre bort för mej1!!

Idag var jag och tog blod prov, jag hatar att ta det så på bra humör va jag ju inte.
Och sen åkte pappa Eva och jag och handlade, och hon fråga vad vi skulle äta, pappa säger att vi kan äta pannkaka, jag säger att jag inte vill ha det för att jag bara gillar pannkaka med mormors sylt, som jag inte har.
Då blir Eva sur och säger att hon gör pannkaka till sin dotter så får pappa göra mat till mej, då säger jag att det är väl onödigt, Då säger Eva att det inte alls är det för att det är det enda som verkar funka för mej"""!!!

Så jävla sur jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0