.....O.o"

Jag vet inte vem jag är längre,
Jag har gett upp helt,
Jag pratar inte om att ta livet av mej Men jag pratar om att flytta, och börja om på nytt.
Alltså flytta hemifrån.
När jag är sexton ska jag skaffa jobb och se hur det går.
För tro mej om det går bra då drar jag, vet inte var men iaf från stockholm och uppsala.

Funderar på att byta namn, bara för vännerna, säga att jag har två andra namn, och sen säga att jag kallas för ett av dom, eller nå sånt.

Allvarligt så funderar jag jätte mycket på detta, eller så ska jag börja på internat.
Fast det betyder att jag måste plugga jätte mycket, men det är det nog värt.



Mitt hjärta är långt från läkt, På tv visar dem ju fortfarande alla gay pogram, och jag brukar gilla att kolla på det, för att jag r en av dom, men nu så känns det fruktansvärt, jag kan inte se dem vara lyckliga gay par, för det vill jag oxå vara.

Det blir allt möjligt i detta inlägg, är inte så bra att lägga upp saker så ni får försöka hänga med!

Ni kommer kanske ihåg att jag inte kunde gråta förut,
Men nu varje nätt så gråter jag, floder, går inte att stoppa, det är jobbigt, men känns ändå skönt!

I går vaknade jag, hela mitt annsikte var stelt av salt, snacka om att jag hade gråtit!
Jag orkade inte med nått alls, världen rasar samman för mej.

men det finns väl många som har det värre, ska inte gnälla!


Kommentarer
Postat av: Me

Finns här! Always!

2008-08-03 @ 21:46:24
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0