Kärlek, Eller ja....

Jag har funderat runt kärlek, med mej själv då da.

Och jag har kommit på att, jag tror inte jag är helt bi, för jagg tänker inte på tjejer så mycket som jag tänker på killar, jag tror bara att jag vill testa lite och mitt i allt så har jag då fallit för två tjejer.

Den ena vet ni om och henne måste jag glömma, hon verkar gilla sitt liv som det är nu.

Den andra är straight och min kompis så vill inte förstöra nå, så ska nog bara hålla tyst.
Nu när jag tänker på det finns det en tjej med, men hon har så mycket kompisar och så, plus att hon är kär i en kille så jag ska inte förstöra nå nu.

Så jag har då som sagt funderat och jag ska nog bara skit i kärlek och sattsa på mej själv just nu.

Jag menar jag har inte nå självkännsla, nå självförtroende eller mod.
Så hur sjutton ska jag klara av att ta hand om nån jag älskar, om jag inte ens kan ta hand om mej själv?

Så nu vet ni det,
Mitt kärleks liv finns inte, det är på semäster, och så som jag känner är det en lång varig semäster....!

Jag har tänkt mera på massa saker, och jag kollade på 40 Year old Virgen och det enda jag kunde tänka på under filmen var, "det där blir nog jag."

Men men nu orkar jag inte tänka på det mer,

xoxo
Singel for life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0