i mitt huvud i kväll

Dagen är inte slut ännu så den kanske slutar skit bra.

Just nu sitter jag ensam hemma och skriver detta, chattar, kör virus program och har min bärbara dvd och kollar på Rock Star: Supernova.

Jag älskar låtarna dom sjunger på detta program, så det är bara att sätta igång  serien och lyssna och njuta.


Vet inte vad jag ska göra mer i kväll faktiskt, men jag vet att jag ska sitta uppe för att kolla på C.S.I  i natt och sen kanske Leno show om det är nå kul band eller rolig skådis som gästar, men det får vi se i natt.

Rök sugen är jag också, men jag har inte så många kvar och jag vet inte när Eva kommer, och jag vill ju inte att hon ska vet att jag röker. Så jag väntar tills hon kommer och sen går jag ut och röker.


Självmord har jag snart gett upp, från en sak till en annan bara, men jag orkar inte ens försöka längre för det funkar ändå inte som jag vill. Det är väl bara att gråta en massa, sova lite och verkligen försöka att leva på som alla andra. Inte för att jag tror att jag kommer klara de, men vad har jag för val? Jag är ju så svag att jag inte ens klarar av att ta mitt liv.


Jag vet att det finns många som har det värre än jag, men jag vet också att det finns många som har det såå mycket bättre än vad jag har, och en del av dom går i min skola, till och med i min klass. Men jag vet inte hur jag ska klara det, jag ska prata med skolkuratorn och fråga om att jag vill göra ett Adhd test för att se om jag har det kan jag få medicin för att kunna koncentrera mej bättre och då kanske jag mår bättre och det är det jag hoppas på, men det enda jag kan komma att tänka på är att tänk om jag inte har adhd, tänk då att jag inte får medicinen, vad ska jag då göra?

Jag vill typ ha anti-deprimerande medicin, för just nu tror jag faktiskt att jag skulle behöva det, det och sömntabletter.


Pappa har köpt några roande tabletter som ska tydligen hjälpa mot sömn och det hoppas jag på, för annars kommer jag ha stora problem med skolan för att jag inte kommer sova ordentligt, om man kollar på min ålder så ska jag sova ca 8-10 timmar per natt det betyder att jag sover typ 8-9 timmar för lite. Och det kan inte vara bra, eller?

Jag kan berätta att det syns på mej att jag inte har sovit, jag är trött, sur orkar inte prata och jag har mörka ringar runt ögonen och har påsar, jag vill inte det, jag menar jag går i 9:an nu, det är bal snart, jag är singel och nu börjar jag fatta varför, jag menar jag kan ju inte ens ta hand om mej själv.



Ha det bättre än jag.

XoXo
// Carry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0