Spindel i duschen :O

Jag duschade nyss, men jag hann inte långt innan jag upptäckte att det var en spindel i duschen! :O
Jag sprang ut och ropade på mamma som kom upp och skulle ta bort den men då springer dne uipp på hennes hand och jag skriker istället för hon xD

Hahah jag älskade spindlar till en morgon då mamma sov hos mej.
Då jag skulle gå ner i källarn och hämta dricka som en stor spindel överdriver inet när jag säger att kroppen va 5 cm lång och typ 2-3 cm tjock plus ben :O
Jag dog och mamma gick ner jag tyckte det var så äckligt att tårarna kom.

sen när mormor o morfar kom hem så trodde dom inte på mej så jag försökte fånga spindeln men den kommer aldrig.
Så en dag så skulle jag ner dit igen, skulle precis sätta foten på trappsteget när jag ser en ljus grå spindel i samma storlek under min fot :O Jag skrek till sen sprang jag iväg för att ta ett glas så jag kunde fånga den, Och jag lämnade dörren öppen :O
När jag kom tillbaka va den borta och det enda jag kunde tänka på var ; "Tänk om den är här uppe nu"

Hahah nu vet ni nå mera om mej :P

Har många fobier
Flygplan, trånga utrymmen, spindlar, sjukhus, blodprover, Katastrpfer, ambolanser, brandbilar, poliser.
Ja jag tror det var alla :P

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0