segt som fan

idag har det typ inet hänt nå alls

Sov inge i natt och sen när man väl somnade så började grannarna skrika.

gick upp duschade och åt frukost, sen fick jag lust att kolla på film så jag kollade på Superhero movie
Var faktist ganska kul, men inet värd bio penger ska ni veta

Sen logagr man in på msn, blir påmind om att man ska plugga, men vad upptäcker man då :O
Jo att min cp data inet har word så jag kan inte plugga :O gud vad sorligt :P

Men men ikväll så ska morsan iväg till en kompis så jag syrran och Alex ska kolla på två filmer, the Flood och sen nån konstig skräckis, ska bli skojj hoppas dom är lite bättre än superhero movie, aja najjs folket ses sen pussåper :*

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0