Prov i morgon -.-'// Stackars Tjej :O

Ja som sagt så har jag prov i morgon, So

Jag började läsa häftet lite sen upptäckte jag hur mycket det var att läsa så jag orkade inte mer så sker i det
Hoppas det går bra endå=)


Ett tag nu så har jag försökt att få en kompis hopp att gå upp om en kille och det funkade hon skrev till han och allt
Och vad gör idioten ? :O

Raderar det hon skrev och bara ignorerar henne, :O
Då ska jag sägga en sak, Tjejen du förtjänar nån mycket bättre än han,
för antingen är han en skitstövel och tänker inte på nån annan känslor (dina) eller så är han för feg för att ersänna det.

Johanna!
Du är en underbar tjej
Du är skit schyst, rolig, du är vacker och du förtjänar verkligen en kille som kan älska dej för den du är<3

Jag vet att du är nere nu pga det idiotiska han gjorde mot dej, men tro mej om han gjorde sånt så förtjänar han inte dej.
Då duger den där billiga slampan jävligt bra till han (Du vet vilken tjej)
Fan vad sur jag blev när jag lästa och fick reda på vad han gjort, jag fick sån lust att bara ringa hem till han och skricka åt han, vilken idiot han är.

Men nu kan vi reta han lite :P :
Hahah du vet inet vilken underbar tjej du missar, du kommer aldrig hitta nån lika underbara flickvän som Johanna
så rätt åt dej!!!


Finns här johanna om du vill prata <3 =)
//Carro

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack! du är bäst carro!:D

2008-04-17 @ 22:03:29
URL: http://johannsen.blogg,se
Postat av: RaggarDanne

haha, jag behöver inte ens läsa din blogg, du hinner säga allt till mig innan jag ens hinenr starta datan. haha lol -.-'

2008-04-18 @ 12:29:41
URL: http://raggardanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0