My, detta är till dej <3

Jag låg och skulle försöka sova, ska ju upp TIDIGT i morgon .
Men i alla fall så lång jag och tänkte och plötsligt fick jag mitt pekfinger på min underläpp och jag kom och tänka på My.

Mina läppar verkar ha gått i pansion eller nå för jag har inte pussat nån på skit länge.
Den sista jag fick en puss av va My.

Kommer ihåg det så väl fick en kyss av henne på gatan när hon sov hos mej.
Men nu är hon tillsammans med Albert och kvar står jag.

När jag tänkte på henne kände jag hur varm jag blev, huv hjärtat dunkade snabbare och hur jag hoppades på att hon hade det bra.

Inte så långt in lägg men;
My, jag har fortfarande kännslor för dej, Jag älskar dej <33

//carro

Kommentarer
Postat av: !

men omg

2008-04-21 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0