Kom på en sak! :'(

Jag satt och tänkte på det hämskaste, jag skojja inte när jag säger att det fick mej i tårar, jag grät i typ 5-10 minuter :O


Det är hämsk att tänka, att när grundskolan är slut kankse vi inte träffar varandra mer :'(


Fan vad jag kommer saknar er;


Linn=Grann flickan som alltid är där och alltid är glad

Carolina= Tvillingsjälen
Elise= Lilla systern som bara vill väl

Ingrid= Den underbara skydds ängeln

Daniel= Den retliga men underbara store brorsan


Jag vet att alla inte är med men ni får hata mej, men alla är värda olika mycket


Fråga mej som bytit skola flera gånger, som sist tex

Jag hade underbara vänner i Kista men nu pratar vi knappt, och träffas gör vi då inte


Det som oxå skrämmer mej är att om en månad så flyttar jag och då kommer jag tappa kontakten med Danne vilket oxå betyder att jag inte kommer träffa Sammy, Evan och Adam nå mer


Tänk er bara att om ett år så är det slutet på nian och då är grundskolan över, och vi alla går skillda vägar


Fan det kankse bara är jag som tycker det här är så fruktansvärt, men då kan ni håna mej om ni vill men detta är vad jag tycker i alla fall


Ni får aldrig glömma att jag älskar er som fan och jag finna alltid här om ni behöver mej oavsätt hur långt bort jag är!! <3


//Carro


Kommentarer
Postat av: Me =) <3

Aldrig att jag tappar kontakten med dig

2008-04-11 @ 15:22:27
Postat av: RaggarDanne

Fan syrran, du får ju nästan mig å graåta! :'(

2008-04-11 @ 21:44:31
URL: http://raggardanne.blogg.se
Postat av: din skyddsängel

carro gummsan jo jag tänker
också på sånt men har märkt att allt känns mycket lättare om man inte gör det och dessutom så kommer jag sakna dej och alla för mycket för att tappa kontakten så nej jag kommmer alltid att finnas kvar -pussssss!!

2008-04-15 @ 13:15:11
URL: http://plingrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0