Gamleby dag 3

Idag hade vi Hemkunskap och först syslöjds lektionen.

På hemkunskapen så skulle vi göra en fiskgratäng och en hallon smoothie
Jag jobbade med Elise och Lina
Gick faktist ganksa bra, hade roligt fick jobbet gjort och vi delade upp det bra
Resultatet blev ganska gott, men jag gillar inte potatismos eller hallon så det godaste va det ju inte.

På sy slöjde så ska jag göra en kort kort kjol, har gjort typ hälften på kjol sen ska jag även sy fast en liken anka som jag gjort :P

För övrigt så gick min säng söndr idag
Jag satt i mitten av den skulle luta mej över kanten till datorn och då gick ena benet av. Jag rullade då ner och slog huvet i väggen, finns lite bilder på sängen på saybyebye.bilddagboken.se

JAg skulle fått en helt nuy säng som två tjejer hade men dom vägrade ge bort den så vi hölgg av alla benen på den trasiga sängen och den låga ska jag då sova i med min fuckade rygg, kommer inte gå så bra för jag kommer hamna i tårar på morgonen sen då, men skit samma

Pallar inte skriva nå mer ses sen

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0