Gamleby dag 2

Idag så hade jag både No och bild.

På no:n så skulle vi bygga med typ el lego va skit kul jag och Linn gjorde först typ en helekopter, sen en radio och sen typ en ljudgenerator eller va fan det va xD
Sen så skulle vi kolla på en film om el som Skurt höll i, och det var den jobbigaste film jag nånsin sätt va skit barnslig och jag satt och gäspade hela tiden.

På bilden så skulle vi rita en människa och en bakgrund till den.
Jag försökte rita en hawaii tjej och en palm men man kan ju inte säga att den blev så lyckad.

Sen så anmält så hände det jag väntat på länge, fick se de tre orden från ängeln.
Hon sa att hon älskade mej, och jag älskar verkligen henne med mer än nått annat här på jorden, ska träffa henne på fredag så längtar som fan på att få åka hem!!!

Om du läser denna blogg så har jag en liten fråga; Älskling vill du bli min flickvänn? <3

Älskar dej <3

Puss
//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0