Gamleby dag 1

Idag så hade vi första lektionen idrott.
Vi gick en bra bit upp på ett berg där vi kollade ut över hela Gamleby, sen gick vi ner till ett litet centrum där det va massa pantsionärer som sjöng.

När vi kom tillbaka igen fick man lite tid för sej själv, sen så va det bara att äta
Sen snackade jag med kuratorn idag, inte så mycket ändringar bara att jag ska få hjälp med skolarbete och självförtroende

Sen sprang man iväg på matte sak som vi skulle se hur lång tid vi tog på oss att skriva ett förhör, för mej tog det tre och en halv minut.

Sen så gick vi ut och carro och jag kläste sönder varandras hände =P
Sen ville hon va ifred och då hittade Elise och jag en katt som vi lekte med =D

Sen hände det inte så myclet mer idag =)

Men men, skit samma i morgon är det en längre dag och då händer det mera saker som tex ska vi ha no och bild och sen ska vi stå i cafét och sen har vi tjejgrupp

Ses då <3

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0