Gamleby buss resa :S

Hej hej

Nu är man i gamle by efter 3 timmar och 15 minuters lång bussresa.

Våran klass åkte medd 8:1
Och jag fick sitta helt själv
Men som tur va uppfanns mobiltelefonen och jag och Elise satt och smsade hela vägen :D
Va skit kul.

Gjorde typ inget annat än att äta godis och lyssnade på musik,
När det var en halvtimme kvar av resan fick jag panik för mina batterioer på mp3 va nästan slut och samma sak med mitt godis :S

Men men nu öär vi framme i alla fall och sitter med datan och allt funkar kanske lägger upp lite bilder ikväll på bilddagboken.se/saybyebye
Om jag får kameran att funka till datan men det märker vi väl ses <3

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0