FAN TA DEJ!!!

Jag vet att den personen som detta inlägg handlar om läser min blogg, men vet du vad? Jag bryr mej inte för jag får skriva va fan jag vill i mitt inlägg.


När hon bråkade med min kompis så la jag mej i för att säga att dom måste bli kompisar igen eller åtminstonde parat med varandra för att dom som är kompisar med båda dom får smällen när dom vägrar vara eller kolla, prata med varandra.


Vad säger hon då:O?

Jo att jag gör så att allting handlar om mej!

Fatta hur sur jag blev,

Och som ni nu vet så handlar detta om henne och mej så nu kan hon inet säga att det följande bara handlar om mej, för det gör det efetrsom det var hon som sårade MEJ och inegn annan.


När jag kom till denna skola så skulle jag börja på nytt gå ifrån det mörka och bara se det roliga, det funkade ju ganska bra tills nu!


Jag skulle kunna gråta nu, gråta för att jag är så arg och besviken på mej själv.

Varför litade jag på er?

Jag skulle inet sagt vem jag är eller vart jag kom ifrån,

Jag skulle bara ha, satt mig i mitt hörn igen och bott där skitit i alla andra levt upp till det hon säger "Det handlar bara om dej hela tiden"


Jupp jag skulle bli egoistisk skita i allt och alla och bara flyttat på mej.


Men om hon inet märkt det på mitt förra inlägg så vill jag hjälpa till så som folk försökt hjälpa mej.

Jag tänker inte vara en egoist jag tänker finnas där för folk, hjälpa dom trösta dom, få dom att må bra igen


Om du har så mycket emot det så kan du tamefan skita i att kolla på mig smsa mej prata med mej skälla på mej ens sätta dej vid samma bord som mej.

För DU, jag tänker inet göra ett skit av detta så du vet!!


//Carro


Kommentarer
Postat av: JB

Gjorde Du som 1000-tals andra svenskar igår?

http://vastertorp.blogg.se/1208237833_ljuset_fr_engla.html

2008-04-15 @ 12:35:34
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: RaggarDanne

hahahaahahhahahahahaa lol -.-

2008-04-15 @ 18:45:54
URL: http://raggardanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0