=)

Ja vad har man gjort i dag då.

Jo jag vaknade vid 9
sen bar man iväg till stan vod typ 11 där jag mötte pappa och fick en ny data så nu funkar internet som det ska :D
Typ överlycklig
Men blev ännu gladare när pappa kramade mej :D
Förut va det alltid jag som fick visa att jag ville ha en kram men nu var det faktist han :D Älskar dej <3

På vägen hem fick jag lov att åka till kista för att köpa en elsladd till datan som farsan slarvat bort :P
Då  hälsade jag ju på lite i kista kunskap, va kul men vad bara ett snabbt besök, saknar er </3

Ja vad hände sen
Jo jag åkte hem instalerade datan fixade den sen så städade jag,
Är inte ens klar med det än för min rygg la av totalt, hoppas det blir nå bra gjort med den, den 5 maj då jag ska till doktorn.

Sen har det inte hunnit hända nå mer idag

Men ha det bra ialla fall allihoppa :D

//Carro

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fortsatt bra dag. :)

2008-04-17 @ 16:13:54
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0