Bästa dan nånsin ^^<3<3

Idag så åkte vi hem från gamleby :D

Va nervös hela vägen hem för hemma i spånga så väntade älsklingen My<3<3

När vi ÄNTLIGEN kom hem efetr en halvtimmes för sening sket jag i allt och alla och bara gick fram och kysste henne, Den kännsla jag fick då  har jag väntat på länge och sa en rolig sak mitt i allt ;" Oj vad ditt hjärta dunkar"
My det är inte så konstigt för det slår för dej<33

Hand i hand gick vi där ifrån och åkte hem till henne en snabbis för att visa hennes "Familj" om vem jag är
Sen fick vi skjuss hem till mej där vi åt och sen började det roliga

Vi gick ut och gick en liten runda med kameran.
Vi gick till en liten sjö, norrviken sjön och snackade lite

Sen gick vi till en kyrkogård där My lekte fotomodel, helt underbara bilder (saybyebye.blogg.se)

Aja kort sagt en hel da med My och hennes kyssar är det bästa som hänt mej på ett låååååååångt ta, har verkligen saknat henne som fan, älskar henne.
Men jag har bara en liten fråga till mej själv är hon och jag tillsammans nu? hur vet jag det?


//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0