åt helvete med allt!

Vet inte varför men har bara varit neggativ idag

Först så fick jag världens huvudvärk
Knäna gör piss ont, ryggen fuckar, och så kom pappa in i bilden

Jag kan inte komma på en possetiv sak med att bo hos honom, jag menar jag är tonåring,
Jag får inge eget rum, ingen normal säng, han kommer typ aldrig vara hemma så det blir jag som städar, lagar mat duskar tvättar och viker kläder, lixom som sagt jag är tonåring hur kul är det då att ta vuxen rollen! :O

Jag kommer inte orka mer.

Jag kollade för framtiden hur jag trodde att detta komemr sluta och det var att :
Pappa och jag sitter hos kuratorn pratar om att han måste visa kännslor och bla bla bla, sen komemr han säga att han gör det så gott han kan och då kommer jag in med ett bullshit och då kommer vi bråka om det jag kommer fala in i tårar gå därifrån packa mina saker och flytta till mamma, där jag då kommer byta skola och börja om på nytt...IGEN!

Jag orkar inte mer, Jag älskar min pappa mycket men det börjar att tyna ut, om han inet visar kärleken till mej lite mera än vad han säger är hans bästa, så man verkligen känner kärleken så är jag hemskt ledsen att säga det, men då drar jag.

Om det inte va för vännerna och stödet som jag får från denna skola så skulle jag dragit för länge sen.

Jag kommer ihåg, i början när jag kom till spånga skolan så mådde jag piss jag menar jag hade bytt skola från underbara kompisar och det känndes som om jag aldrig skulle bli glad igen.
Detta upptäckte två underbara vänner och dom gick och sa detta till kuratorn, jag måste va ärlig och säga att från början när jag förstod att det var dom så var jag skit sur, piss off verkligen, sen så märkte jag att det var mycet lättare att prata om det och då tänkte jag att dom bara vill väl.

Idag så tänker jag "Jag skulle nog inte va vid liv nu om det inte var för Elise och Carolina" så tack så hemskt mycet för att ni berättade till kuratorn. <3 älskar er <3

Snart ska vi ju till gamleby oxå, nått som jag verkligen INTE ser fram emot.
Jag vill inte åka  och jag kommer bara må sämre om jag åker, vill inte , så jag frågade mamma om hon typ kunde sjukanmäla mej eller nå, men det kunde hon ju inte jag menar hon är ju fortfarande min mamma.
Men tänk er lixom det är fem dar fast i ett hus med lärare kuratot (ta inte illa upp) men jag orkar inte, jag kommer ihåg i Falun hur jävligt det var, och jag vill inte, inte igen.
Jag kommer inte kunna konsentrera mej på nånting, inget kommer gå som det borde gå, vilket är bra.

Men men jag orkar inte mera, jag menar det är bara en vecka kvar sen är det so prov på fredagen och sen på måndagen så åker vi till gamleby, fan jag orkar inte.

Sammanfattining: jävla fitt piss skit dag!!

//Carro

Kommentarer
Postat av: Me =) <3

love you

2008-04-12 @ 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0